Persoonlijke case study: Hoe nieuwe dingen leren je mening kan veranderen

Een tijdje geleden kreeg ik weer van die vervelende geadresseerde reclame van de Postcodeloterij in mijn brievenbus. Ik postte er chagrijnig over op Instagram Stories: ik heb een nee-nee sticker, probeer bewust minder afval te produceren, niet cool dit. Een bekende van mij die voor de Postcodeloterij werkt, liet me echter een ander perspectief zien, en veranderde mijn mening een complete 180 graden. Hoe? Dat lees je hieronder.

CherryCharlie koffie review, in samenwering met De Koffiejongens

Charlottes grote koffietest met De Koffiejongens

Laatst kreeg ik de mogelijkheid om een set koffiecups van De Koffiejongens te ontvangen. Zij beweren net zo lekker te zijn als Nespresso, maar een stuk goedkoper. En het handige is dat je hun cups in abonnementvorm kunt kopen: je kiest hoeveel koffie je per dag drinkt, en om de paar weken wordt het thuisbezorgd als een brievenbuspakje.

Scroll naar top